Done
We use cookies to improve the user experience of the portal and make it more user-friendly. By continuing to use the portal, you acknowledge that you agree to the use of cookies in accordance with cookies rules.
Close

Kā lietot ceno.lv?

Preces meklēšana un filtra lietošana

Portālā esošais sortiments sastāv no daudz un dažādām precēm. Tāpēc, lai ātri atrastu Jums interesējošu preci, iesakām izmantot meklēšanas funkciju, ierakstot pilnu preces nosaukumu, piemēram, "gulta cortina 160". Šādi meklējot Jūs variet atrast visas šāda tipa gultas, kuras ir mūsu datubāzē. Ja neziniet precīzu nosaukumu, variet ierakstīt daļēju nosaukumu, taču tad iesakām izmantot filtru, lai meklējums būtu precīzāks. Filtrā variet norādīt cenas diapazonu, nerādīt, ja lietota prece, vai ja preces noliktavā nav. 

Pievienot preci vēlmju sarakstam

Jūs varat izveidot sarakstu ar precēm, kuras vēlaties iegādāties tuvākajā laikā, vai arī sekot līdzi cenai, kad tā pazemināsies. Liekot preces vēlmju sarakstā, Jūs saņemsiet paziņojumus par cenas izmaiņām un akcijas piedāvājumiem, kas saistīti ar izvēlētajām precēm. Šo sarakstu varēsiet atrast ienākot savā ceno.lv profilā.

Kā es varu pievienot preci vēlmju sarakstam?

Lai pievienotu preci vēlmju sarakstam, Jums jānospiež uz zīmes sirds formā, kas ir atrodama pie katras preces.

Kā izdzēst preci no vēlmju saraksta?

Preci var noņemt no vēlmju saraksta nospiežot atkārtoti pie preces uz zīmes sirds formā, kad tā bija iekrāsojusies oranžā krāsā. Kad zīme sirds formā ir pelēka, prece nav pievienota vēlmju sarakstam.

Kādēļ nepieciešams veidot vēlmju sarakstus?

Pēc tam, kad Jūs pievienosiet preci vēlmju sarakstā, Jūs saņemsiet informāciju par cenu izmaiņām. Kā arī mēs Jūs informēsim, ja precei būs akcija un to varēsiet iegādāties vēl izdevīgāk caur ceno.lv.

Veikalu vērtēšana un atsauksmju atstāšana

Kādēļ nepieciešams vērtēt un atstāt atsauksmes par interneta veikalu?

Pircēji var izmantot interneta veikalu vērtēšanu, lai atstātu savu vērtējumu vai nu par pašu interneta veikala darbību un efektivitāti, vai par iegādāto preci, tās kvalitāti, cik ātri tā tika nogādāta pie Tevis, vai tā atbilsts preces aprakstam, kas tika norādīts, kad Tu to iegādājies un par citiem līdzīgiem jautājumiem. Pamatā tas ir ideālais veids, kā ikviens var palīdzēt sev un nākamajiem šī interneta veikala klientiem labāk saprast, kāds ir šis interneta veikals patiesībā, kāda ir tā apkalpošanas kvalitāte, cik ātri prece nonāk pie Tevis, un kāda sadarbība sanāk starp klientu un interneta veikalu.

Vai interneta veikals var izdzēst un rediģēt klienta atsauksmi un vērtējumu?

Interneta veikals var atbildēt uz ikvienu atsauksmi, kuru atstāj klienti, lai, vai nu dotu skaidrojumu kādai konkrētai situācijai vai lai vienkārši pateiktu saviem klientiem paldies par labo atsauksmi un vērtējumu. Vai interneta veikals var izdzēst negatīvās atsauksmes un paturēt tikai tās atsauksmes, kuras slavina tā klientu servisu vai produktus? Atbilde ir nē, jo sistēma neļauj interneta veikalam ietekmēt un mainīt vērtējumus un atsauksmes, kad tās ir iesniegtas. Taču, ja kāds ir sastapies ar atsauksmēm, kuras ir kaitnieciska rakstura un ir speciāli atstātas, lai jebkādā veidā nepatiesi apvainotu interneta veikalu vai tā preces, tad CENO.lv lietotājiem ir iespējams sazināties ar administrāciju, kura izskatīs ikvienu atsauksmju noņemšanas gadījumu atsevišķi un veiks lēmumu par to, vai šo atsauksmi vajadzētu likvidēt vai atstāt.

Kā var novērtēt veikalu un atstāt atsauksmi?

Atsauksmi un vērtējumu par interneta veikalu var atstāt tikai reģistrēti lietotāji. 

Kur var redzēt visas savas atsauksmes?

Visas savas atsauksmes var redzēt savā profilā zem sadaļas "Manas atsauksmes".