Preces meklēšana
Vietnē esošais sortiments sastāv no daudz un dažādām precēm. Tāpēc, lai ātri atrastu Jums interesējošu preci, iesakām rakstīt meklētājā atbilstošo frāzi un izvēlēties no ieteiktajām precēm, nospiežot uz tās. Ja izvēlnē neparādās nepieciešamā prece, ierakstiet pilnu preces nosaukumu, lai atrastās preces būtu atbilstošākas Jūsu meklējumam. Salīdzini cenas un izvēlies kur pirkt. Produkti ir sakārtoti augošā secībā, tādā veidā ir vienkāršāk salīdzināt cenas no dažādiem interneta veikaliem. Ja meklēšanas lapā parādās iespēja izvēlēties no ieteiktiem meklējumiem, izvēlieties atbilstošo. Meklēšanas lapā var tikt attēlotas visas preces, kas ir saistītas ar meklējumu.
Kādēļ, meklējot preci, izvēlēties no ieteiktā saraksta?
Preces ieteiktajā sarakstā var būt atbilstošākas Jūsu meklējumam, jo tām ir pielietota filtrēšana. Piemēram, ja tiek meklēts Samsung mobilais telefons, atrastajā produktā jau ir noņemti vāciņi, maciņi un displeji, kas varētu traucēt salīdzināt mobilā telefona cenu. Ja lietotājs vēlas aplūkot preci tikai konkrētajā krāsā, to var izvēlēties no piedāvātajiem filtriem, tādā veidā pārredzamāk salīdzinot cenas un izvēloties kur preci pirkt. Par preci var atstāt atsauksmes un vērtējumus, lai citi interesenti var izvērtēt preces kvalitāti. Atsauksmes var rakstīt tikai reģistrēti lietotāji.
Kataloga lietošana
Preces tiek liktas kategorijās un apakškategorijās, lai būtu vienkāršāk atrast nepieciešamās preces un salīdzināt līdzīgās preces. Preču katalogā ir atrodami populārākie un meklētākie produkti. Piemēram, zem kategorijas “Telefoni, planšetdatori un aproces” ir atrodami mobilie telefoni, planšetes, viedie pulksteņi un sporta aproces, kā arī citas ar viedierīcēm saistītas preces. Atverot konkrēto kategoriju, ir iespējams filtrēt produktus pēc ražotāja, piemēram, atzīmēt “Samsung”, “Apple”, “Huawei” un rādīsies tikai šo ražotāju preces. Katalogs ir tapšanas stadijā un regulāri tiek papildināts gan ar jaunām precēm, gan kategorijām. Ja vēlaties, lai kādu konkrētu produktu ievietotu katalogā, paziņojiet par to mūsu Facebook vai, rakstot uz e-pastu, un centīsimies to ievietot pēc iespējas ātrāk.
Ātrā navigācija mobilajā telefonā
Ceno.lv ir modernākā cenu salīdzināšanas vietne, kas ir pilnībā pielāgota mobilajiem telefoniem, tādēļ, lai uzlabotu lietošanas pieredzi, ir izveidota papildus navigācijas josla, caur kuru var navigēt uz dažādām lapas sadaļām:
- “Sākums” aizved uz Ceno.lv sākumlapu;
- “Aktuālākās preces” sadaļa, kurā tiks ievietotas jaunākās un populārākās preces;
- “Manas atsauksmes”, kur var ātri un ērti piekļūt un pārvaldīt savas atsauksmes gan par produktiem, gan par interneta veikaliem;
- “Vēlmju saraksts” sadaļa, kur var pārlūkot saglabāto preču cenas un rediģēt pievienotās preces;
- “Profila sadaļa”, kur var rediģēt savu konta informāciju.
Ātrās navigācijas pogas var tikt mainītas, lai uzlabotu lietošanas pieredzi.
Filtra lietošana
Ja neziniet precīzu produkta nosaukumu, variet ierakstīt daļēju nosaukumu, taču tad iesakām izmantot filtru, lai meklējums būtu precīzāks. Filtrā var norādīt preces cenas diapazonu, izvēlēties nerādīt lietotas preces, vai ja preces noliktavā nav.
Salīdzini cenas gudri un izvēlies, kur pirkt
Ceno.lv vietnē apmeklētāji meklē un salīdzina interneta veikalu cenas, tādēļ pie preces redzēsiet interneta veikala mājaslapas adresi/logo, reitingu, atsauksmju skaitu.
Veikalu piedāvājuma saraksts sastāv no sekojošiem blokiem:
1. Uz interneta veikalu, kurš piedāvā uz attiecīgo preci nokļūt, nospiežot uz attēla, preces pilnā nosaukuma vai cenas.
2. Nospiežot uz logo vai mājaslapas saites, nokļūsiet interneta veikala profilā Ceno.lv. Nospiežot uz zvaigznītēm vai skaitli pie tām, nonāksiet pie attiecīgā e-veikala atsauksmēm.
3. Ar izsaukuma zīmi ir attēlota iespēja paziņot par preces neatbilstību, piemēram, ja ir nepareizs attēls, tiek attēlota cita prece vai neatbilstoša kategorija.
3. Sirsniņas simbols apzīmē vēlmju sarakstu – nospiežot uz tās, pievienosiet attiecīgā e-veikala preci pie “Vēlmju saraksta”.
3. Acs simbols apzīmē “Ātro skatu”, kur ir attēlota e-veikala atrašanās vieta kartē, e-veikala adrese, tālrunis, piegādes cena, preces daudzums noliktavā un cena bez PVN.
Pievieno preci vēlmju sarakstam
Jūs variet izveidot vairākus sarakstus, kuros ievietot produktus. Preces var tikt pievienotas vairāku iemeslu dēļ, piemēram, ja tuvākajā laikā plānojat pirkt šīs preces. Varbūt vēlaties aizsūtīt draugiem, ģimenei vai priekšniekam sarakstu ar vairākām precēm. Arī, ja plānojat sakomplektēt datoru un to pēc tam pirkt, tad variet izveidot sarakstu un redzēsiet kopējo cenu. Nākotnē plānots, ka, liekot preces vēlmju sarakstā, Jūs saņemsiet paziņojumus par cenas izmaiņām un akcijas piedāvājumiem, kas saistīti ar izvēlētajām precēm. Šo sarakstu varēsiet atrast, ienākot savā ceno.lv profilā.
Kā es varu pievienot preci vēlmju sarakstam?
Lai pievienotu preci vēlmju sarakstam, Jums jānospiež uz zīmes sirds formā, kas ir atrodama pie katras preces.
Kā izdzēst preci no vēlmju saraksta?
Preci var noņemt no vēlmju saraksta, pie preces atkārtoti nospiežot uz zīmes sirds formā, kad tā ir iekrāsojusies sarkanā krāsā. Kad zīme sirds formā ir pelēka, prece nav pievienota vēlmju sarakstam. Preci izdzēst no vēlmju saraksta var arī, ieejot vēlmju sarakstā un nospiežot uz pogas “Dzēst”.
Vai produktus var izvietot dažādos sarakstos?
Pēc noklusējuma ir viena kategorija, kurā tiek ievietotas jaunākās preces, nospiežot pie preces sirsniņu, jeb pievienot vēlmju sarakstam. Nomainiet galveno kategoriju, ja plānojiet tajā pievienot vairākas preces pēc kārtas, lai katru reizi nebūtu jāpārvieto preces no citas kategorijas. Veidojot vairākus sarakstus, var ērtāk pārlūkot pievienotās preces. Piemēram, veidojot dzimšanas dienas sarakstu, Valentīndienas sarakstu, Ziemassvētku preču sarakstu utt.
Kā var pārvietot preci uz citu kategoriju?
Pēc preces pievienošanas vēlmju sarakstam, tā tiek pievienota galvenajai kategorijai. Ja vēlaties pārvietot preces no galvenās kategorijas, tad nospiediet blakus precei esošo pogu “Pārvietot”.
Ko nozīmē vēlmju sarakstā “Uzlikt publisku” un “Uzlikt privātu”?
Ar vēlmju sarakstu ir iespējams dalīties, nosūtot publisko saiti tiem, kuriem nepieciešams redzēt Jūsu izveidoto sarakstu. Pēc noklusējuma visas kategorijas ir privātas, tātad tās redzat tikai Jūs. Labot vai papildināt kategoriju variet tikai Jūs. Pēc vēlmju saraksta maiņas uz publisku – ar to var dalīties, aizsūtot, piemēram, kādam, kurš komplektē kopā datoru. Datora komponenšu vēlmju saraksta apmeklētāji var redzēt, kādas detaļas ir nepieciešamas, un var redzēt arī kopējās preču izmaksas.
Interneta veikalu vērtējums un atsauksmes
Kādēļ nepieciešams vērtēt un atstāt atsauksmes par interneta veikalu?
Lai salīdzinātu interneta veikalu reitingus, ir nepieciešami Jūsu vērtējumi. Jo vairāk vērtējumu un atsauksmju, jo lielāks priekšstats par e-veikalu rodas tiem, kas vēl tajā nav iepirkušies. Ceno.lv reģistrētie lietotāji var novērtēt un atstāt savu atsauksmi vai nu par pašu interneta veikala darbību un efektivitāti, vai par iegādāto preci. Pamatā tas ir ideālais veids, kā ikviens var palīdzēt sev un nākamajiem šī interneta veikala klientiem labāk saprast, kur pirkt preces. Vērtējums un atsauksmes parāda, kāds ir šis interneta veikals patiesībā, kāda ir tā apkalpošanas kvalitāte, cik ātri prece nonāk pie Tevis, un kāda sadarbība sanāk starp klientu un izvēlēto interneta veikalu.
Vai interneta veikals var izdzēst un rediģēt klienta atsauksmi un vērtējumu?
Interneta veikals var atbildēt uz ikvienu atsauksmi, kuru atstāj klienti, lai, vai nu dotu skaidrojumu kādai konkrētai situācijai vai lai vienkārši pateiktu saviem klientiem paldies par labo atsauksmi un vērtējumu. Vai interneta veikals var izdzēst negatīvās atsauksmes un paturēt tikai tās atsauksmes, kuras slavina tā klientu servisu vai produktus? Atbilde ir nē, jo sistēma neļauj interneta veikalam ietekmēt un mainīt vērtējumus un atsauksmes, kad tās ir iesniegtas. Taču, ja kāds ir sastapies ar atsauksmēm, kuras ir kaitnieciska rakstura un ir speciāli atstātas, lai jebkādā veidā nepatiesi apvainotu interneta veikalu vai tā preces, tad Ceno.lv lietotājiem ir iespējams sazināties ar administrāciju, kura izskatīs ikvienu atsauksmju noņemšanas gadījumu atsevišķi un veiks lēmumu par to, vai šo atsauksmi vajadzētu likvidēt vai atstāt.
Kā var novērtēt interneta veikalu un atstāt atsauksmi?
Atsauksmes par interneta veikaliem var ierakstīt tikai reģistrēti lietotāji. Lai atstātu atsauksmi par veikalu – norādiet Jūsu vērtējumu, ievadiet atsauksmes tekstu un spiediet “Pievienot atsauksmi”.
Kur var redzēt visas savas atsauksmes?
Visas savas atsauksmes var redzēt savā profilā zem sadaļas “Manas atsauksmes”.